Joo o, tää on hieman uutta mulle koska en oo aikasemmin kirjotellu mitää blogeja tai edes omia päiväkirjoja. Eli tän blogin tarkotuksena on ensisijaisesti terapoida mua itseä jotta saan purettua välillä ahdistavia tuntojani jonnekkin. Seuraavana herää varmaan kysymys että minkä ihmeen takia teen sen sitten julkisesti enkä vaikka ihan omaan ruutupaperiin. No siksi että näidn samojen asioiden kanssa kamppailevia on varmasti muitakin kuin minä ja jos tästä on jollekkin muulle hyötyä niin se on aina vaan plussa! Kommentteihin voitte kirjoitella omia kokemuksia ja purkaa myös oloanne koska ei meidän kenenkää tarvii olla yksin näiden asioiden kanssa! 

Kaippa mää sit kerron ittestäni vähän. En kyllä kovinkaan tarkasti koska en haluu kenenkään tunnistavan vaan haluun pysyy ihan anonyyminä. Elikkä oon reilu parikymppinen nainen. Valmistuin joku tovi sitten uuteen ammattiin ja ollut sen jälkeen työttömänä. Yli vuosi sitten erosin edellisestä parisuhteesta melko synkissä fiiliksissä ja niistäkin varmaan kerron jossain vaiheessa. Seurana mulla on pari koiraa jotka pitävät mut jonkunlaisessa arjessa kiinni ja näin saan myös itseni haukkaaman raitista ilmaa muutaman kerran päivässä ettei mee ihan sängyssä makaamiseksi ja koneella istuessa. Tässä kai oli semmonen suurin piirtein esittely ja varmasti kerron itsestäni kunhan pääsen tässä blogissa eteenpäin. :) 

Kiitos jos jaksoit lukea tämän tekstin ja toivottavasti jaksaisit lukea näitä myös jatkossa. :)