Kylläpä on aika mennyt muka nopeesti edellisestä päivityksestä. 

Joo, nyt ollaankin jännän äärellä. Tässä oon kaks päivää nyt pohtinut mihin suuntaan sitä elämäänsä kallistais. Lähinnä siksi että nyt epäilen olevani raskaana. Pitäs varmaan hakee joku testi että sais senkin asian pois suljettuu. Kauheen sekavaa. Ei musta oo nyt äidiksi. Varsinkaan kun lapsen isä ei oo enää kuvioissa milläänlailla. Toisekseen se varmaan syyttäis mua että hankkiuduin tahallani raskaaksi. Siks tässä saaki miettii että jos testi on positiivinen että mitä hittoo teen. Enkä oo ees varma voisko tätä keskeyttää. Todellakin toivoisin että tää on vaan nyt jotain ihan muuta. 

En oo siis voinu kertonut tästä viel kellekkää. Enkä haluukkaa koska jos tää onki väärä hälyytys niin sit nousee liikaa metelii tyhjästä. Mut tehdään nyt ensin testi ja mietitään sit. Oon kyl hermoillu koko päivän ja siinä ohessa sainkin siivottuu koko asunnon. Jotain hyötyy siis tästäki. Eihän sitä tiiä vaikka tää blogi muuttuiskin sit vauva-blogiksi. Aika näyttää. Äiti kyl painosti meneen lääkäriin ku kerroin että mulla on ollut koko päivän kummallisii huimaus kohtauksii. Muutenki kyl pitäs noiden jatkuvien päänsärkyjen takii mennä. Toki toi raskaus selittäs monet mun viimeaikaset oireet. Silti ihmettelen ku oon pillereitä syönyt melkee 10v ajan. Toki eihän sekää mikää 100% ehkäsy oo. Jotenki vaan tuntuu hullulta että tähä asti se ois muka toiminut ja nyt sattu sit pettään. :s